Selasa, 21 Disember 2010

ratu ketumbit....wuahahahaha

13hb 12 2010 ritu...aku ke hospital tul follow up cekup eril....jumpa la sorg doc. ni...masuk bilik doc....doc tu suh baringkan eril...then die cek...then die kate eril xder pape...ok...tapi..................die kate plak..."sy tgk mama eril yg bermasalah ni..."aku pn terpinga2 masalah pe???owh...rupanya die tengok mate aku ade ketumbit tu(ketumbit yang dah lame berpatak kat situ)wuahahaha....then die kate lg....nak x kalau kita buang skrg...buat minor operatin skit...aku pn terkejut la....sbb sblm ni aku hnya sevey kat pakar mata jer tu buang ketumbit ni...n kos nya around rm300-400...dia kate nanti u bukak bil u...(i kan panel upm, so tenyeh je la borang tuk aku) hahaha...so start la die menggodek mata aku xpa sebarang bius...huhuhuhu...sakit wooo...idup2 die korek2..potong2....huhuhu...then da siap aku pun kuar la ngn mate tertutup sebelah...hahahaha....masuk bilik doc. nak cek anak....then kuar bilik doc. mama die yg bertutup mata...hahahaha....eril pn pelik tgk aku...yg dorg2 ni duk kate aku ni cam pairet of caribien(tul ke aku eja ni) plak....hahahaha
mate kiri aku(bawah) yg ketumbit tu duk...hahaha

1 ulasan: