Khamis, 21 November 2013

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang..hohohoho..hehehehe

< Aku...skrg aku dah jadi budak braces...hohohoho..Alhamdulillah..dah 1tahun gigi aku ini dilindungi oleh besi2 tajam yang kadang2 amat menyeksakan..tapi takpe...aku hepi bersamanya... Kehidupan...family...suami dan anak2... Anak... adalah anugerah yang tak ternilai buatku...terima kasih ALLAH.. Suami.. kadang2 aku terpikir..adakah belum sempurna diriku utknya..hmmmm..(bertafakur sejenak) Kehidupan..tak semua di atas dunia ini sempurna..melainkan di syurga yang abadi...mari kita impikan syurga :D Aku... Aku masih di sini..di Pusat Asasi Sains Pertanian Universiti Putra Malaysia...masih berstatus kontrak...masih bos yang sama... Wedding Planner... Ya..aku masih setia menjadi wedding planner..bersedia membantu golongan2 yang kurg berkemampuan utk mendirikan masjid..kadang2 ada juga rasa fade up dalam diri..tapi....aku gembira bila satu2 majlis dapat dijalankan dengan sempurna..satu kepuasan buatku..dapat membantu..adakah aku dikira sambil beramal???ok takpe ALLAH yang akan tentukan segala apa niatku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan